fulnarame.blo.gg

2019-06-29
02:26:44

ONBEPERKTE MUNTEN VOLLEDIGE HACK APK HEROES CHARGE

VOLLEDIGE HACK APK HEROES CHARGE

 

 

Heroes Charge hack

 

 

Versie-info =Heroes Charge Versie 2.1.148

genre =Kaart

237643 kb

language =Thais

aankondigingen =Ik was op zoek naar een alternatief voor CoC voordat het bergafwaarts ging om mijn speeltijd te diversifiëren. Het kostte me een tijdje om te beginnen met genieten van het spel. Ondanks het drama over de ontwikkelaars, geniet ik er erg van. Ik geniet ook van de gebeurtenissen die openen naarmate je exp-niveaus bereikt. Ik heb wat geld uitgegeven aan het spel en vond het de moeite waard. Over het algemeen is het een goed spel dat je solitair kunt plannen, hoewel ik je aanbeveel om lid te worden van een gilde om te helpen met ervaringspunten en andere buit. Meer dan 2 jaar later geniet ik nog steeds van deze game. Nieuwe inhoud en de hulp van nieuwe helden houden de opwinding in stand. Word lid van een gilde om alles te ervaren. In jaar 3 van spelen, nog steeds mijn go-to-game voor evenementen en activiteiten, geniet ik ervan en speel ik met een geweldige groep volwassenen van over de hele wereld

summary =Doe mee met je vrienden in de beste en nieuwste RPG-multiplayer online battle arena, HEROES CHARGE! Verzamel en train je helden, verzamel je teamgenoten, versterk je helden en vernietig de vijand in spannende, verslavende en snelle games. Meer dan honderd speurtochten om deel te nemen aan het verhaal dat JIJ vertelt. Welke helden kies jij?

Version =2.1.145

 

 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: